Utan sex i 3år!


Vet ni hur det känns att inte ha sex på 3år?
-Jag vet..


3år! TRE år!

Det är en sån sjuk känsla. det började väll med att jag inte ville ha ett one night stand utan mer betydelsefullt sex efter att ha varit tillsammans med en underbar kille. Det gick ett år.. sen har tiden mest flygigt förbi. nu är jag nog mest rädd.. eller nervös. tänk om jag har glömt bort mina moves.. såklart det kommer vara lite ringrostligt.. eller?




3år... jag tänker på det nästan varje dag.. Ingen vet om det, jag har ljugigt för mina vänner då jag efter nästan 1år tyckte det var pinsamt.. jag skämdes. jag tänkte att folk skulle uppfatta situationen som om att jag inte kunde få sex. så jag ljög och hittade på en sex historia. sen dess har jag fått fortfölja den. I dagens läge tror mina vänner att jag har en KK. Tänk om dem visste... visste att jag inte haft sex på 3år!

Jag kan ha sex men jag vill inte att det ska vara hur betydelselöst som hellst. idag kan jag tänka mig ett one night stand.. men med vem? jag går nästan aldrig ut så jag träffar ingen på krogen och den person jag har sex med efter 3år vill jag inte ska vara någon jag känner egentligen.. tänk om jag är ringrostlig?!

Jag har lite dubbelmoral, vill att det ska vara speciellt samtidigt som jag vill ha ett one night stand och inte känna killen...

Jag saknar sex, sex är en underber sak, nånting vackert.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, va starkt av dig att berätta.



Ville bara säga att din blogg är väldigt bra!

2009-06-09 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0