Onani

Jag onanerar , förmodligen, mer än Många tjejer. om det är för att jag inte haft sex på länge och är sexuelt frustrerad.. förmodligen!

Jag började dagen med att onanera, NICE!

Det var lite snabb stimulering över klitoris i 3min sen var det över, tankarna gick vilda under dem 3minuterna...

Idag styrde tankarna mot skolbänken (många studenter.. kanske därför ^^ ) . Min lärarinna var ganska typisk i porrindustrin, killer heels, långa bruna ben, kort kjol i svart och en vit skjorta. håret var uppsatt i en knut med hjälp av en sån där kina pinne. Hon hade inga glasögon dock.

Jag gick fram till svartatavlan och började skriva nått. bakom mig kom den heta kärarinnan och började vandra med fingrarna... Hon började med ett fast grepp över min byst och sedan långsamt ner.. smekte insidan av mina lår och sedan började hon slicka mig medans hon stod bakom.

Jag hade en vid kjol på mig så lärarinnan lyfte bara upp den, och jag särade på benen, sen var det licky licky! Ganska hårda slick tag! ååååh... det var skönt!

Nu fick jag lite erotiska rysnigar igen....

Onanera mycket!
/MjukPorr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0