Hur många har du haft sex med?

Jag sa att ni fick fråga vad ni ville, antingen om mig eller och sex eller ja.. vad som egentligen..! Ställ frågorna du inte vågar ställa, jag svarar!

Hur många har du haft sex med?
Fråga från: Nyfiken.



________________________________________

En väldigt ytlig fråga
, jag anser att svaret inte har någon betydelse egentligen. Ett högt svar behöver inte vara bra, ett lågt antal behöver inte vara dåligt. en fråga som är bra skulle nog vara hur många gånger har du haft sex, dock är den frågan omöjlig att räkna på.. Men okej, nu avslöjas nått som inte avslöjats innan...

Jag brukar alltid svara - tvåsiffrigt.. brukar inte vilja gå in på detaljer men svaret är 43st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0