Det finns många sexuella inriktningar..


Hittade lite udda sexuella inriktningar jag tänkte dela med mig av..

Aktrotomofili
Sexuellt upphetsad av stumparna hos en partner med amputerade ben eller armar

_______________________




Axillisme
Tänder på att ha sex i armhålan

_______________________


Hydrofili
Tänder på vatten

_______________________


Siderodromofili
Tänder på att köra tåg

_______________________


Taphefili

Tänder på att bli begravd levande



Jobbigt om man tänder på att bli begravd levande.. tänk att bara kunna få sin sexdröm uppfylld en gång! .. Man dör iallfall lycklig!

Onanera mera
/ Mjukporr


Kommentarer
Postat av: stina

Har du lika sjuk humor som jag? Kolla in mina senaste filmer på min blogg.

Kram Stina

2009-06-09 @ 18:38:24
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0