Den NAKNA sanningen!

Jag kommer bekänna allt!



Erkänna mina tankar, mina upplevelser, både dåliga och bra saker...

Lite bakgrunds fakta om mig...

Jag fyller 20år i sommar, jag har varit "THE" girl som knullade runt och styrde och ställde, nånting hände och idag har jag inte haft sex på snart 3år! Jag har aldrig träffat nån som älskar sex mer än mig.

Hur fan hände det här?

Jag onanerar i snitt 3ggr om dagen. jag är så sexuellt frustrerad så det borde vara olagligt.

Nu tänker väll alla, hon är skitful... men sanningen är det att jag är faktist snygg, visst jag har gått upp lite senaste året men överlag är jag fan snygg!

175lång, storlek 40 i kläder. Har lite ackne, men inte mer än andra..Jag är fan snygg!

Så frågan kvarstår...

Hur fan hamnade jag här?

Jag var ledaren i gänget.. Lejonet i flocken..

Det finns nog många grunder.. jag blev våldtagen, hade sex nån gång efter de, blev kär, blev sårad, gick i depression, lämnade allt bakom mig, stängde in mig, nu sitter jag här ensam och har tom startat en Blogg om det!

Nu är jag nästan rädd, tänk om jag glömt bort allting? Men det är väll like riding a bike!

Givetvis, jag kan gå till plattan och ta första bästa som vill knulla mig, men det är ju inte så jag vill att det ska hända!

Måste ta en paus nu för att "lätta trycket" - sjukt, tom genom att skriva de här inlägget blev jag kåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0