Dagens SEX-ORD

Som en parodi på dagens outfit tar vi fram Dagens sexord!


Elektrosex - När man på ett sexuellt sätt använder lågfrekventa elektriska stötar från en kraftkälla, särskilt på könsområdet, för sexuell stimulering.

Det är ofta förknippat med BDSM och former av smärta



Denna bild är alltså kupor du sätter på bysten så de elektriska stötarna kommer mot hela bysten.. 584kr...



Motsvarighet för killar " Electro Cock & Ball Rings" 495kr


Vad tycker vi då om detta.. Själv skulle jag inte direkt vilja ha en stöt i fittan.. jag skulle inte tända på de..jag förstår lack och läder, absolut.. men stötar... inte direkt va.. Däremot tycker jag ordet Elektrosex lät helt sjukt sexigt.. Riktigt laddat sex!

Vad tycker ni? nått som är intressant att testa?



Mjukporr Mjukporr Mjukporr Mjukporr Mjukporr

Kommentarer
Postat av: Emma

vad i helvete hhahah.. skön blogg

2009-06-11 @ 20:42:09
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0